vem tänder stjärnorna?

Dagen blev inte som den skulle. men skönt ändå! Inte varit lika stressig som jag trodde den skulle bli. Kvällen igår/natten/morgonen har varit suuperkul! massa skratt till Lisa Lamanelli, sjuk komiker! asgrym, kolla upp det! Sen åkte jag hem, lagade mat, skulle klippt natte men det blir imorgon ist. Åkte & handlade till paketleken, vilken jag kommer vinna :D . Åkte till kyrkogården & tände lite ljus, åkte till mobilia & komma nyårs kläder, Fan var det inte finns ngt snyggt :S. Sen åkte jag hem, klippte min kusin. Allt för kort för vår smak, men hon ska vara min aftonmodell så det krävdes att det var kort. Nu har jag nästan fixat alla modeller tror jag, förutom gråhårs & kanske kreativ färgning.

Imorgon blir det massa att göra. Åka till Ronja & hjälpa till med val av nyårskläder, handla nyårkläder till mig sj, om jag hittar. Baka tårta, klippa natte, ta hand om kisen, träffa tarek m.m.. massa massa! & Jag har redan brutit mot mitt nyårslöfte, att inte boka/planera något. Men jag tänker att det inte räknas om jag bokar det innan 2010. och så fick jag ett bra råd. För att klara av mitt löfte kan jag ändra det till att ha 2-4 dagar i veckan oplanerade. ist för att inte få planera alls, vilket hade varit omöjligt.

Sen kom jag på några nyårslöften till. : att lära mig spela gitarr & att åka till graven oftare. & att umgås mer med ina bröder & deras familjer som jag inte träffat på år :( Skamligt!

OOhh you make me soooooooo....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback