skotta snö

Dagen har varit super! Gick till skolan i tron om att dagen skulle vara superstressig & jobbig. Kom dit & mkt riktigt hade dom redan bokat in en kund till, alltså 4 st idag (vilket är mkt stressigt med tanke på hur kort tid vi varit i salongen). Men direkt fick vi 7 avbokningar var av en var min. Så jag hade 2 herr & 1 dan klipp kvar. Första kunden kom, en kille. Jättte trevlig, hade gemensama bekanta & gått på samma skola. Nästa kund har en kille med rosa hår, han va häftig :) Sen kom en tjej som ville bli superkort. Hade bara massa roliga klippningar idag / fick övat på det jag behöver öva på. Supernice! Efter skolan träffade jag Hanne:D Det blev en öl på lilla torg & massa massa skvaller & deeptalk eftersom hon varit borta i några månader. Där efter gick jag & mötte Tarek, vi handlade mat. Tarek lagade super god marocansk mat till mig , mums! Sen Skottade vi snö i 2 timmar haha. Började med att jag bara sparka undan lite menad han rökte, sen kom alla verktyg fram. Faktiskt kul att skotta men mkt mkt att skotta. Nu ska vi nog sätta på en film eller spela lite biljard :)

Imorron är det sista dagen i skolan, SKÖNT! har bara en tävling, vet inte vad den går ut på men temat är nyår. måste väl ha me allt i skåper hem så man kan öva på lovet. ska bli sååå skönt att kunna sova länge om dagarna!

Denna veckan kommer nog bli suuuper rolig ! ser fram emot den ! ja den har ju redan börjat  bra ;)

Saknar, undrar, backar?..

Hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback