nu börjar livet!.

Så skönt att skolan äntligen är sluuut!!!! detta lovet kommer inte en dag försent! Hade tävling i skolan idag, tyvärr vann vi inte, men vi gjorde en sjukt häftig uppsättning a la japanskt gatumode! Varit & julhandlat lite me mamma men måste iväg imorron igen, fick inte handlat hälften.. ´Nu ska jag hoppa in i duschen sen iväg till Ronja som ska laga middag åt mig :D Sen blir det mys me film & chips & bira! mums! Imorgon blir det massa julpyssel, handlande, & bakande, ska klippa mamma också! Fick nog med mig hela skåpet & mer därtill idag. Måste öva massa under lovet. har några klipp inbokade, behöver du klippas så säg till :) & på onsdag är det julafton! längtar. Inte för paketen, det tycker jag är överskattat. Men min kusin kommer från kroatien me hennes familj, så det ska bli svinkul ! & så e hela familjen taggad, kylarna är fulla & baren svämmar över! precis så det ska vara. Ska nog se Anna ankas jul på julafton, inte kalles, för det har vi aldrig kollat på, tråkigt nog.

liivet går vidare! det bara rullar på. är omringad av massa positiva människor & har sållat bort dom som inte är det! Försöker visa uppskattning varje dag till dom jag tycker om men ibland lyckas man inte. Men dom som är viktiga vet att dom är det ! Show must go on......!

Sakna <3<3

Malin du är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: <3

2010-01-11 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback