Leka med elden

Sitter hemma hos Ronja nu, min boning de närmsta 5 dagarna. varit & inhandlat nyårskläder, fint men bekvämt. testade en palljettklänning/långt linne. Fyfan alltså , tummen upp för den som bär en sån. Man river ju isönder sig. Så nejj ikke blev det en sån. Blev en "puffig" kjol (inget tyll, blä) svart såklart & en t-shirt, svart med palljetter i silver,rosa & grönt. Ush det låter inte alls snyggt när man skriver det, men jag gillade det iaf :D det som är viktigt. Jag tänkte först ha en blå klänning, supersnygg, men känner mig helt uptight i den. Orkar inte det. :) Håret däremot är problem nr 1. Jag själv tycker ju att jag har ganska kort hår (du tycker jag e galen) men för mig är det fel längd. Känns inte som att jag kan göra ngt med det. Men får se vad det blir. Man vill ju inte bara platta det som alla andra dagar. Fy nu blev det för mkt utseende..

Imorgon är det nyår. fyy! tiden rusar förbi. Det blir middag hos Malle med gänget. Jag står för tårtan. Det ska bli paketleken, turkisk peppar & Dj Rusko! Laddad, men har inga förväntningar . vilket är såååå skönt. För man blir nästan alltid besviken. Fast förra året blev jag inte alls besviken. Det var en supernyår. Amsterdam me gänget. malle Kevan, sluren Jonne & hanne! Kalas ! ..

Vill du bli min nyårskyss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback