här finns så mycket vackert som jag inte kan se.

Oj, seg på att uppdatera mina händelser de senaste dagarna. Julafton- SUPER kväll. Började ganska tidigt hos mina kusiner, runt 1. Då hade redan min kusin & hennes familj kommit från kroatien. Vi trodde dom skulle komma senare. men det var ju kul. Jag öppnade min bavaria som dom tagit med åt mig. det enda jag bad dom köpa. MUMS vad jag har saknat den smaken. Sen åt vi massa god mat, & hade julklappsutdelning. FY fan vad man kan slösa pengar på skit egentligen. ush! barnen var begravda i sina klappar. Kul för dom ju :) Dina tror på tomten så vi fick spela med. Sen sa hon till mig, jag känner igen tomten, det var min pappa eller hur. Jag svarade : Nej, tomten ser alltid ut som någon du tycker om, som du känner dig trygg hos. så du inte blir rädd när du ser honom. Var det dumt kanske? jag vill inte förstöra hennes fantasi, underbart. Jag vill med tro på tomten. Efter det fortsatte festen med turkisk peppar & drinkar. Jag var nära på att decka kl 6, men fick hålla mig vaken haha. kl 8 stack jag & tina hem till henne dit Amela & nårra till kom för att festa lite. superkväll med liiiite för mkt busdriver & Noyzi haha!

Igår skulle jag egentligen tillbaka till min morbror & äta middag men mådde inte allt för bra efter julaftonskvällen. Åkte hem & kom på att jag hadde tvätt-tid , så det var bara att ta sig i kragen. dagen flöt rätt lugnt förbi. Lite bad, matlagning & massa Melissa Horn <3. Åkte hem till Nirreman & nu John :) Allt för längesedan man träffade honom :( Där blev det massa kul, lite förstörda telefoner & mkt dub! Rörde oss mot Husan talandes om "hemligheten", Jag vet vad den är;) Hos husan blev det massa kramar, träffade people man inte heller träffat på länge :) Mys.. Sen ringes jag & sandra, som var hos emma så dit begav jag mig. Spelade lite guitar hero, SUPER dålig. ush! Ska lära mig spela gitarr nästa år :D (ja jag vet att det inte alls är samma sak ). Sen åt vi världens mäktigaste & inte alls goda kebab. Sandra & jag gick till bussen & skvallrade om allt som hänt senaste. Sen åkte jag hem. Trött som fan!

Idag vaknade jag till solsken :D vacker dag! Snart ska jag hem till morbror & umgås med familjen lite :) Senare blir det förfest hos tarek. Äntligen har han tagit sitt förnuft till fånga & ska utnyttja sitt underbara hem. Så länge jag har kännt honom har vi spelar biljard i källaren 2 ggr. men ikv så ska det slitas ut. ! Tiff kommer från Lodnon, så det kommer bli massa engelska, får ta & öva :D Såå så är det. Sen blir det wonk efter det! tarek hade ju så kul sist ;)..


På andra sidan jorden, på andra sidan stan. Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan. För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig. Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback