En ny era!

En ny tid är här! Mitt liv kommer nog inte vara sig likt från och med nu, och det är mycket välkommet! :)

Helgen har passerat allt för snabbt :( igår jobbade jag till 3, mysigt var det faktiskt. Sen var det middag hos min kusin, Mums va god efterrätten var. Sen en snabbis till Ronja, lekte massa me chilli, & HON GILLAR MIG, fast jag nästan trampade ihjäl henne härrom veckan. nej så farligt var det inte. :) sen begav vi oss till Paula på förfest, där blev det massa vin, porr & galna historier. Där efter drog det till wonk!. Sjukt kul :D åkte buss hem & höll på att decka, jobbig bussresa. Vaknade imorse med värsta dunket i huvudet & mådde pyton. Men inte fick jag ligga & slappa, nej iväg till jobb. trodde baksmällan skulle gå bort om jag rörde på mig men icke, sitter fortfarande här & mår dåligt.
Imorgon är det skola, salong hela dagen! Hoppas det bara kommer roliga kunder. Sen ska jag till min älskade MALIN, som är hemma efter en semester i Dubai. Saknat henne<3 . Vi ska skvallra massa & mysa med Ullared :P
På tisdag blir det vovvar för hela slanten. Ska med Mister Ivan & välja ut en liten amstaff. Ursöta! Kommer nog vela ta med mig alla hem. men det går ju inte. oh mysigt ska det bli :D

Så mkt har hänt senaste tiden. Känner att jag är på rätt väg nu! En sak har jag iaf lärt mig, att man alltid ska våga vara sig själv, inte vara den andra vill att man ska vara. Tycker folk inte om en för den man är så kan dom gå, även om det handlar om familj eller nära vänner. Om man ska gå igenom livet och inte riktigt vara sig själv till 100% så kommer man alltid vara olycklig. <3 Livet är underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback