allt & inget..

Jag vet vem som skrev brevet ! =) tack för det Mister! :D

Idag har varit en mycket stressig dag. bara 2 kunder men den sista kunden tog mer tid än jag trodde & det var mer att göra. Sen kommer det in massa kunder som ska beställa extensions & boka tider precis när jag måste gå, så fick stressa iväg till en väntande Sandra med Exxon. Liten mysig fika med massa pussar & mys (exxon) , my chemical romance och varm cola. Mkt trevligt. Sen kom Ronja förbi, jag pös hem & lagade mat & nu sitter man här, lagom ont i huvudet. I helgen blir det jobb då! Upp kl 6, börjar 7.15. Jobbigt.. :( MEN man måste ju jobba, jobba i 40 år för att man ska få en "okej" pension för att sen kunna leva på bröd & vatten typ, men jag är inte bitter :D

Imorgon, förrutom jobb, blir det tävling, "halv 4 hos mig". Vi har en liten töntig men rolig tävling i vår familj, idén kommer från "halv 8 hos mig". Vi träffas (jag mamma , kusiner & moster) vi turas om att laga mat, förrätt, huvudrätt & efterrätt. & så sätter vi betyg. Låter lamt men är shit kul :D. Efter det blir det en tur till Ronja, klippa till undercutten på henne, sen lite preparty & utgång. Ska bli riktigt nice. Kanske borde ha en vit helg som alla andra normala människor, men jag hinner inte det :P

Nu ska jag kolla på idol. lagom kul :/

Ciaaao <3

Kommentarer
Postat av: felleee

hej sötis

2009-12-05 @ 13:44:12
Postat av: Tingelingtim

hahaha halv fyra hos mig låter helt underbart =)

2010-09-26 @ 00:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback