I'm On my own

Skrev på kontraktet till lägenheten igår ! Längtar till den 1 oktober ! Kommer må så bra där . Känns redan som hemma fast jag inte varit där mer är 20 min sammanlagt . Första som slog mig . Ja kommer ha min första EGNA julgran ! Ska pynta så det är sjukt ! Ska bli så mysigt !
Sitter och lyssnar på Jessie J och får en underlig känsla . Av både nostalgi, gångna dagar , dagar att komma och positiv energi.
Snart kommer den tiden av året då jag ständigt går omkring med en mysig känsla . Det slår aldrig fel. Alltid på hösten så mår jag så bra när alla andra blir deppiga . Sitter nog i sen jag var barn när alla skulle svara på vad man tyckte om mest . Alla svarade sommaren , jag svarade regn ! På något sätt finner jag mig själv i regnet . Kanske den unika känslan av trygghet och frihet på samma gång . Paradoxalt ! Underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback