var tog sommarn vägen ?

det har verkligen varit kallt senaste dagarna :( hoppas solen kommer fram imorgon igen !
igår hängde jag mest med maria hela dagen, chillade o liten tur på möllan på kvällen med malle också !
idag har jag städat o lagat VÄRLDENS godaste köttfärslimpa ! riiiiiiiiktigt god, godaste jag gjort. men receptet är hemligt. palle kom förbi en stund o chilla :D
efter det drog jag hem till linus o sen drog vi oss till lilla torg för att möta alla o planera gbg-resan ! bästa presentidén :))
nu måste jag bara få ledigt den 25e så är allt super ! :)
ska bli riktigt kul att åka upp en helg o träffa folk man inte sett på länge, besöka liseberg, spela paintboll o festa till bristningsgränsen.
varför är män så hemlighetsfulla? haha tjejer är så jävla mkt lättare att läsa av, men det är jakten som är det roliga. vem vill ha något när man får det serverat på silverfat, redan skuret i småbitar o uppvärmt, redo att hugga i ?  nej nej, man ska jaga sitt byte ! då är det roligt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback