soon my friend, soooooon

talades vid med Sab precis. på torsdag får jag nyckeln o ska gå igenom vad som behövs tas med till lägenheten.
sen tänkte jag packa my shit under helgen och flytta in måndag-tisdag ! det rullar på mina vänner !
det är en jävla massa man ska ta med sig, som bara är vardagsgrejer. jag ska bara bo där ca 3 månader, men man vill ju inte behöva åka hem varje gång man ska göra ngt för att man glömt ta med sig grejerna.
det ska packas kläder, skor, smycken, väskor, produkter och elektronik. det blir en jävla massa. undrar hur många väskor jag kommer dra med mig. hellre för mkt grejer än för lite ! ska bli så nice !
och så måste jag åka o storhandla mat i nästa vecka med !
jag har ångrat mig, jag köper kaffe, så ni behöver inte ta med själva :)
tur att det ligger vid möllan , då slipper man betala för massa taxi varje gång man ska ut, o förfesterna blir precis runt hörnet till uteställena . SÅ JÄVLA AWSOME !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har en tävling i min blogg och det skulle vara super kul om du ville vara med :D

Du hittar tävligen här: http://popfaiil.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-lakning.html#comment



Ha det bäst! :)

2012-05-15 @ 20:17:46
Postat av: Anonym

hej jag har en tävling i min blogg och det skulle vara super kul om du ville vara med :D

Du hittar tävligen här: http://popfaiil.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-lakning.html#comment



Ha det bäst! :)

2012-05-15 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback