M.O.P

vilken kväll igår !
åkte till malle o drack nån öl o snackade skit. där efter blev det möllan med Vuk, guner o Stikla :) satt där ett tag o tog nån öl o snackade ännu mera skit.
sen drog vi till Breeze för guner skulle fixa ngt med jobb där , men vi blev kvar o kickade dansgolvet nån timme och där efter drog jag till Babel.
Igår var det en skit stor hiphop-klubb. massa olika artister som uppträde. hade ingen biljett för dom tog slut kvickt , men marias polare hade en över som han inte alls skulle använda så jag fick den av honom. kom preciiiis i tid till M.O.P :) sjukt mkt folk, tung kväll! en miniliten besvikelse, men livet går vidare haha !
riktigt nice kväll igår !! livet leker !
o snart flyttar jag. LÄNGTAR!!!
nu ska jag käka, duscha o sen dra till jobb.
peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback