imorgon !

vart tog sommarn vägen ? Mitteln av Maj o ingen sol :/

just nu sitter jag på jobb. Är ganska segt att jobba kväll för det är så lite att göra. Vill ha massa massa att göra så tiden går fortare !
ikväll när jag kmr hem tänkte jag fortsätta med "the arrivals" . SÅ intressant, men så psykande ! men viktigt !

imorgon efter jobb ska jag möta upp Sab o få nycklarna till lägenheten :) SÅ NICE ! kan knappt vänta !

ska på fest med tema. Bonde/redneck-tema ! Ngn som har bra förlag på enkla utklädningar ? Pallar inte ränna runt stan o slösa en förmögenhet på traktorer och getter bara för att man ska va så bondig som möjligt !
ha i åtanke att man senare ska gå ut o festa i dessa kläderna , så jag vill inte se ut som ett fuckface ! THX !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är vinnarna av läkngins tävligen uppe :D Kolla in hit om det var just du som vann: http://popfaiil.blogg.se/2012/may/vinnarna-av-lankarna.html#comment :) det var även super kul att du var med! :D



Kram!

2012-05-18 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback