I´ll put a flag over your head and do it for my contry

EEEEEEEEEEEEEHHH???

hur har helgen varit, frågar du ?

jag vet inte var jag ska börja !... KAOS ! LESH!

denna helgen kommer vara ett av dom roligaste o galnaste minnen jag har ! ska bli kul att berätta för barnbarnen hur sjuk jag mormor/farmor var när hon var ung !

bonde-festen var en succe ! helt klockrent ! alla va as snygga, på bästa humöret och partysugna så det visslade om det !

men först.. i fredags åkte vi upp till gbg runt 4. Jag emma, ämme o Linus. resan upp var fylld av öldrickande och lekar av alla dess slag. väl uppe fortsatte förfesten hemma hos bäcca och senare drog vi till ämme & maries hotell o fortsatte där. när tiden var mogen drog vi bort till gretas och dansade tills vi var genomblöta, skoskavade och ont i hela kroppen. då tackade vi för oss och åkte hem :)

i lördags vaknade vi relativt tidigt och jag drog in till stan för att möta Erica :) det var såå jäkla kul att träffa henne igen :D det var några månader sedan sist. vi åt glass, shoppade och satt i solen på gräset och pratade om allt mellan himel o jord :D
sen drog jag hem till bäcca för att göra mig iordning till festen. och som sagt, OJ vilken fest. så så sååå roligt :D  efter festen drog vi åter igen till gretas. där var det SMOCKAT med folk. och som vanligt gick vi bananas på dansgolvet ! runt 3-tiden åkte några av oss till chat noir, en strippklubb och vad som hände där, det säger jag inte ! det förblir ett minne blott !
runt halv 6 var vi hemma, men jag o emma var inte ett dugg trötta så vi satt på balkongen i morgonsolen och drack grogg och fick magrutor av allt skratt. 1, 2, 3 kom bäcca o cilla gåendes med en enorm matta som dom skulle bära upp och fester det var festen igång igen. kan säga att det var folk som skällde ut oss efter noter pga att vi var för högljuda så vi tog med oss spriten och en filt och drog ut till backen o satte oss i gräset o njöt ! o av en ren slump kommer några av partygästerna gåendes med sin hund som dom skulle rasta innan läggdags så dom anslöt. runt 8 blev vi sega o drog hem o la oss. men tyvärr blev det inte mer än 1,5 h sömn. sen var det upp, käka bakismat o ner till malmö igen ! bilresan hem var hur kul som helst. man skulle kunna tro at vi var för trötta men IKKE!!

o igårkväll kom palle o maria över för att höra om alla galenskaper :D

TACK för sjuuuuuuuuuukaste helgen på länge. finns inget jag hade ändrat på ! INGET !

denna veckan kommer bli KANON!!!
jobbar idag & imorgon. o efter jobb imorgon ska jag iväg o shoppa kläder o handla mat med mor min ! o sen iväg till kusinerna en sväng.
onsdag är jag ledig och den ska först spenderas med palle och på kvällen blir det ut o äta på Mosaik med jobbet och senare hem till mig med dom som e villiga för en sängfösare.
På torsdag händer det storslagna grejer som inte nämns här förrän i efterhand ( i bästa fall )
på fredag är det först lite läkarbesök o tandläkare (alt på en o samma gång wtf) o på kvällen blir det feeesssttt med dom bästaste vänner man kan ha !
på lördag är det dop för Gabbi som gäller (e så nyfiken på vilken spydig kommentar hah kommer ge prästen när han häller vatten på huvudet haha ) därefter dopfest och senare The Sabsters fördelsedagsfest som kommer bli epic !!!!
söndag blir SLAPPEDAAAAG! om jag har tur :D
måndag är jag ledig (förutom 2,5 h då vi har möte på jobb) så då får man se vad som händer
och på tisdag är det Reggae-picknick i folkan :D Sebbe ska spela & bowdown ska dansa ! kommer bli sjuuuukt nice :D
även nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar så detta är rena semestern för mig ! HALLELUJAAAHHH!!! livet är gööööööttttttt! AVIS?? you should be !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback