1, 2, 6, 14, 27

packad ! eller packat !
såååå mkt saker man ska ha med sig. ska bli sååå kul !
följande dagarna kommer vara helt f a n t a s t i s k a !!!
idag har jag jobbat, dryyyyyygt ! sen drog jag hem o packade ( 2 stora rullväskor, en bag o 4 påsar, men är inte färdig än ..:/ var ska detta sluta)
efter det åkte jag hem till tina o käkade lite middag o tog igen för förlorad tid.
nu e jag hemma o har tränat lite. ska ta en cigg, hoppa i säng och kolla på end game, blueprint ! SÅ JÄVLA BRA !!!
sommaren kommer i veckan tydligen ! o jag e ledig måndag, tisdag fredag-söndag ! UNDERBART ! ska pressa pressa pressa !
i veckan fixar jag även tillbaka iphonen, ska bli rätt nice. men med tanke på hur många gånger jag tappat denna mobilen i marken de senaste dagarna , behöver jag nog pansarskydd på min nya iphone, ska se om det går att fixa.
jag har jobbat elva dagar i streck med bara en dag ledig. så livet har tagit en liten paus under tiden :P haha men nu börjar det roliga igen, och with a BIG BANG this time !
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh !! jlksdhaosdhabda e så jäääävla glad att det är galet ! eller är jag glad FÖR att jag e galen ? e jag galen ?
fuck this ! Im out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback