Tillbaka i rutan

Igår kom min kärlek hit <3 saknat henne senaste veckan. Att gå från att vara ihop 24/7 till några telefonsamtal per dag är inte kul :(
Hon kom rätt sent igår så vi stannade hemma o hade zombie-mys . 4 program av walking dead.
Herre min skapare vilka bra program det var ! Oj oj oj , längtar till nästa program !

Jaha idag skiner inte solen precis o vi som skulle ut o åka longboard. :/ får se om vi beger oss ut i dimman o åker ändå ..
Ikväll blir det öl med Vuk iaf :)

Imorgon hoppar jag in extra och jobbar 7-15. Need the cash , spec efter Thailand .
Men det lär bli en jobbig lång dag då klockan ska ställas om till sommartid och jag får gå upp "5" ist för 6. Kul . Haha en timme gör väldigt mkt på morgonen tycker jag . Men det är bara att bita ihop.

Yes , god morgon på er o ha en fijn daug !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback