Kap kun kaaa

Betyder tack på thai :) men jag tror jag har fel uttal men dom är nöjda ändå :)

Igårkväll gick vi ner till stranden för happy hour och solnedgång. Vi fick många helt fantastiska bilder . Havet hade dragit tillbaka sig minst 6 m så vi gick på havsbotten bland snäckor och stenar :) så vackert !

Idag har målle bränt sig rätt rejält , hon pressar som ingen annan :) medan jag håller mig i skuggan :) men liite färg får jag iaf :)
Ikväll ska vi in till khao lak o shoppa o äta lite :)
Men jag har fått ett munsår så det ser ut som om någon knockat mig på läppen för den e så svullen , kan knappt prata, le , äta eller dricka haha inte så kul. Men hoppas på en snabb övergång . Håll tummarna PLS !

Tycker ni är MKT dåliga på att kommentera , eller så är det ingen som läser ..? :p

Imorgon ska vi till kho pah. Det är en sand-ö mitt ute i havet. Vi har köpt +50 solkräm så vi inte bränner oss , o med tanke på att jag i förrigår var R Ö D fast jg legat i skuggan kan det behövas . Är lite smått nervös över att inte ha skugga på hela dagen . Men jag överlever nog .. Förhoppningsvis :)

Over n out !


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag läser, men du brukar ju inte svara på kommentarer så jag skriver inte länge haha =) Ni ser ut att ha det toppen i Thailand och jag är riktigt avis, det är en av mina drömmar att åka dit! kan vi inte ta en fika när ni kommer hem så får du berätta om allt! kram Maria

2012-03-11 @ 13:30:58
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Annika & Kent

Jag har oxå kommenterar tidigare. Ett tips mot munsår. Gå till ett apotek eller där dom säljer medicin. Be om nån bra salva till munsåret. Dom har mediciner för allt o dom är bra ;-D ha en sista underbar vecka. Puss o kram/Annika o Kent

2012-03-11 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback