Jag ger mig ..

Våren är här trots allt :) faen va skönt !!

Igår efter jobb blev man hämtad av palledos, åkte o hämtade upp stina på Sturup o sen Maria i gethot . Efter det blev det shopping :) man har blivit köpberoende efter Thailand för allt var så billigt där så man bara lassade . Men nu får man hålla i kortet annars springer pengarna villigt iväg .
Vi drog oss senare mot möllan för käk, öl o "tje AWSOME 4" . Jag, palle , Malle , Maria ! Längesen <3
Jag o palle avslutade kvällen tsm m Yuksel och en jäkla massa skratt :) BRA KVÄLL!!

Nu är jag på jobbet och ska strax börja mitt pass. Kommer bli en lugn, rolig kväll.. Jag känner det ! Älskar att komma till jobb . Faktiskt , ingen lögn . :) älskar mitt jobb. Speciellt efter att ha hört hårresande, omänskliga, förärande historier om andra boenden i Malmö igår. First hand, the truth! HEMSKT!
:(
Efter jobb drar jag på dejt med Jonas o Sabina . Efter att ha hört av Jonas att dom hade massa öl o vin som riskerade att bli gammalt , så tror jag att kvällen kommer bli rätt galen.. Om jag känner dom rätt , och det tror jag att jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback