In löv

Vi kommer inte hem , just so you know !

Sedan jag bloggade sist har det hänt en del .
Målle sålde mig till en thailändsk prins för 10 ton kokosnötter men det visade sig att han bara var en man med en del djungel med kokospalmer så nu får jag plocka dagarna i ända. Ni ska se mina skavsår !
Nej så är det ju så klart inte , men det hade varit en upplevelse haha

Härrom dagen började det regna vid 3 så vi gick till rummet o chillade. Gjorde oss iordning för att åka till khao lak men då öppnade himlen sig igen så vi gick tillbaka in och spelade kort, drack massa singah (öl), beställde room service och mös !

Igår åkte vi på lite utflyckt, vi åkte till världens största smyckes affär. Vi fick se hur dom tillverkade ringarna fr.o.m. Skrach ! Där var otroligt vackra ringar,o dom var inte så fasligt dyra , jag stod o kollade på ringar med röda rubiner , var nära på att köpa en , men bara för att säljarna var så jäkla PÅ . Hittade tyvärr inte nån som jag verkligen fastnade för , vilket var synd . men jag gillar inte för pråliga ringar , äkta bling bling är inte min kopp av te , bara falsk :p hahaha

Sen åkte vi till ett stort shoppingcenter i Phuket. Det var ingen bra shopping där tyvärr :(
Efter det käka vi buffé , och HÖR O HÄPNA !!!... JAG ÅT SUSHI !! hallå !! Alla som känner mig vet att det är sååå långt ifrån något jag skulle äta ! Men , nya o förbättrade Iza ville testa ! Jag kan inte sägs att det var gott , men inte vidrigt heller :) nu kan man iaf bocka av det från ens bucket list :)
Sen åkte vi till pathong . Där var betydligt mkt bättre shopping, o det blev 4 par converse . Älskar det ! Så jäkla billigt :):)

Dagen igår var riktigt nice :) 12 h shopping :) nice !!

Idag gick jag upp tidigt medan målle tog lite sovmorgon.
Jag gick ner o la mig på stranden o sola o läste ! Snacka om att jag aldrig får nån färg !! :( men men , är man van så är man haha :p
Vi badade i havet (vilket vi inte gjort sen vi kom förutom ett dopp pga att jag har världens skräck för vågor , der funkar INTE för mig , men åter igen , jag gjorde det !) och det var riktigt nice :)
Runt 3 började det regna igen så vi gick hem o kollade på film ( vi har HBO på rummet , vilket är en as bra kanal på regniga dagar, visar filmer 24/7 :) .. Utan reklam )
Vi gjorde oss iordning o åkte till khao lak :) där snackar vi bra shopping!! Jag ar blivit KUNG på att pruta ! Det är riktigt kul faktiskt :) så idag har vi köpt passa passa kul :)
Vi åt middag o drack drinkar på den bästa restaurangen ever . Yuppadee seafood !! Alltså ! Det var en uppenbarelse ! Det var så gott , Så att sägs bara säga att var gott är världens underdrift ! Rekommenderar alla som har vägarna förbi att gå dit !!
Vi tog en tuktuk hem :) ( även nått att bocka av på bucket listan)
O när vi kom till hotellet hade dom uppträdande med poolynesisk dans :) eldslukare o dansare ! Så vi tog en drink o kollade in det :)

Nu har ni lite att läsa iaf :) ha det sp bra där hemma ! Saknar det INTE !! inte det minsta !
Jag har allt jag behöver här , värme , sol, hav, billiga priser och min kärlek , så vi stannar här !!!! So long suckers !! <3<3


Kommentarer
Postat av: Annika

Visst är det kul att pruta... Ni verkar ha det super..... Det är ni såååå värda. Puss o kram från kalla gbg

2012-03-06 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback