Bra vecka in store

Veckan har börjat super o kommer bli super :)
I måndags hade vi möte med chefen och en kollega som begärt möte med mig o Linda . Det gick .. SÅ BRA ! förvånad och glad ! Allt kommer bli kanon !
Igår var det öl, gossip och shopping med Linda efter jobb och senare kvällsfika med palle , Yuksel, Vuk o Guner på lilla torg . Så härligt det är nu när uteseveringarna har ställts upp och alla är glada och sociala :)

Idag har jg beställt en tandblekningspenna. Kommer få skäll av palle men det får jag ta :p förtegen så testade jag din bikarbonat-kur .. Inte tillräckligt bra :) haha
Snart ska jag promenera till jobb i solskenet :) så härligt vår öder ute :)

Denna veckan har/ska jag jobba söndag-fredag sen tar jg välförtjänt helg full med roligheter .

På fredag ska jag på dejt med schäfer och Sab :) och på lördag blir det en rendevous med Vukken :) ska bli roligt .
Bara min kärlek som saknas :(

Nästa vecka är det för fanken redan påsk och jag ska jobba hela veckan , bara ledig på onsdag . Så det blir bra med pengar eftersom det är många röda dagar :)

Men nu ska jag kila ! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback