Förberedelser

Oj vad mkt att fixa innan jag åker . Har fått ställa in alla vänträffar för jag hinner inte med :(
Idag har jag fixat mina shorts , as coola, satt på massa nitar ! Me like

Nu håller jag på att packa allt som är rent och så får jag tvätta imorgon innan jobb och packa resten då.

Längtar så mkt ! Steffie och Tomi ska också ner när jag e nere så dom ska vi träffa :)
Än så länge är det jag och oliver som kickar zrce men det är folk från poljana som ska dit så vi åker med dom ! Så jävla roligt .
Och så blir det split några dagar hos zoki <3
Aaaaahhhhhh vad jag längtar !!!! Ska pressa i solen ! Maxa !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar det där sista haha ;)

2012-06-18 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback