kroatien

sho bre ! nu har vi internet ,men det har varit rätt skönt utan så jag tänkte ba uppdastera lite snabbt. 
det har gått 3 veckor och jag har en vecka kvar. vill INTE åka hem !!! aldrig ! 
jag solar, badar, festar, super, njuter, umgås och skapar minnen för livet ! 
jag har bestämt mig för att seriöst kolla upp om jag kan plugga ett år i Split. Ska plugga Kroatiska och spanska ! så när jag kommer hem ska jag kolla upp allt o sen se om jag kan hitta en lägnehet där. (vilket nästan är svårare än i sverige för tillfället) men det hade varit THE BAAAWOOMB !!
 
split var heeeelt underbart. vilken vacker stad, alla gamla byggnadet, havet, stränderna, uteställena, människorna ! men tyvärr blev det en lite tur till akuten med mig när jag råkade slå hål på bakhuvet o fick sy. men det var bara att borsta av sig o upp i sadeln igen ! no biggie !
 
just nu är det fotbollsturnering här i hålan och det är shooooww !!! redigt kul ! 

jag har hittat mig en man här o ska gifta mig, där av flytten till split :P HAHA 
 
nä , Over and out ! UT I SOOOOLEEEN !
 
förresten, förrigår var det hela jävla 49 grader , i solen dock MEN HALLÅ ! det är för fan som i skärselden ! inte lätt att leva i den värmen, men har hört att det är dåligt väder hemma så jag klagar inte alls. man har ju havet 30 sek från huset så det är bara att hoppa i när man känner sig för svitt ! 
 
hare bra ! saknar er Päll & mare  <3

Kommentarer
Postat av: Palle

Vi saknar dig!! <3

2012-07-11 @ 17:08:06
Postat av: Malle

Sy i bakhuvudet låter läskigt som fan, träffat en kroatiskman låter spännande Bill höra allt när du kommer hem puss

2012-07-14 @ 11:48:17
Postat av: Malle

Sy i bakhuvudet låter läskigt som fan, träffat en kroatiskman låter spännande Bill höra allt när du kommer hem puss

2012-07-14 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback