kaoooosss

alltså att man kan vara så trött o bakis att jag sovit fram tills nu trodde jag inte var möjligt. o speciellt inte i denna värmen ! 
senaste dagarna har varit överfulla med festande. Igår var det final i fotbollsturneringen och självklart fest efteråt. ett band spelade nere på stranden o baren var full. vid 2 rörde vi oss vidare till den andra ön o ett fett uteställe som verkligen är ett uteställe , man dansar ute :P där gick vi loss - swedish style :P 
o jag har lite otur jag, ngn krossade ett glas ovh en skärva skar upp mitt ben, men det var inte så farligt. tur man var på lyran ! 
 
ikväll är det stor konsert , så det är bli as kalas igen. redigt kul ! 
 
på måndag ska jag gadda mig. läängtar ! 
 
ja nu är det inte långt kvar tills man åker hem :( villllll verklligeeen inttteee !!!!! va fan ska man hemma o göra ! vill flytta hit ! vill vill vill ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback