Förvåning och förkylning

Efter jobb igår Åkte vi o filade med Vuk och sen bio :) Hamilton ! Riktigt bra film faktiskt !
Men jag har en seriös fråga ?!
Varför har dom det så kallt i biosalongen ? Jag skämtar inte när jag säger att det inte kan ha varit mer än 10 c . Jag hade tjock polotröja , halsduk OCH jacka på mig hela filmen och ändå frös jag.
Varför ? Är det för att bakterier inte ska frodas i värmen när där är så många människor eller är dom bara dumma i huvet ? Kaos mannen ! Så idag är man förkyld .

Men idag är också den ultimata mysdagen. Snön har fallit utanför nästan hela dagen . Vi har ätit god frukost , kollat på patch Adams och nu handbollen. Sen blir det tacokväll :) så skönt att vara ledig !

Snart Thailand :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback