Känner smaken av salt på läpparna

Inte från tårar utan från havet!
LÄNGTAR!!
Idag vaknade jag tidigt för att åka till stan, handla, växla, sola, sen tvätta, packa och städa.
Men som vanligt blir inte mina dagar som jag planerat . Men nästan, o egentligen bara i en annan ordning.

Gick till solariet o la mig för att sola , men bara några minuter in, börjar hela jävla maskineriet brumma högt och vibrera så jag for upp. (jag har en liten skräck för solarium, att rören ska spricka och man får grova brännskador , sånt har ju faktiskt hänt. Plus att rören var nya) efter det vågade jag inte lägga mig igen så det blev en total flopp haha :p

Gick hem o satte igång tvätten , så fram tills nu har jag sprungit upp o ner i trappan med tvätt, städat lägenheten och packat.
Jag e rädd att min väska väger för mkt fast jag försökt att knappt packa några kläder . Men det är väl alla produkter som väger . Det bli ju faktiskt en del om man ska ha med sig schampoo, balsam, två olika sololjor, solkräm, body lotion, olika nagellack , parfymer o deo. (kanske dom 5 paren skor och böckerna som väger lite också) Men hälften kommer inte åka med hem så det är lugnt , kan shoppa loss :)

Ikväll ska vi till mina kusiner o kolla fotbollen , Kroatien-Sverige . Sen runt 23 kommer målle med tåget o då kommer det cellofan kännas som att vi snart lyfter från marken :)

Undra om det blir nån sömn ikväll , kommer va för spänd. Kanske lika bra så kan man sova på planet, det tar ju faktiskt 10 timmar så.
Imorgon kl 10 kommer snällaste palle o kör oss till Sturup !

And of we go !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback