Fabulöst

Dagen har varit riktigt jobbig. Mått as dåligt , illamående o hängig o febrig hela dagen men nog fan jobbade man 9 timmar för det plus att man fick göra andra människors jobb.
Börjar bli duktigt trött på det nu, antingen ger dom mig dubbelt betalt för att jag gör dubbelt (trippelt ) jobb eller så får dlm fan fixa det på nått annat sätt så man slipper köra slut på allt man har . Tämligen irriterad idag!
Skulle packat idag men sen jag KLM hem har jag legat i sängen o mått piss så det får bli packning imorgon efter jobbet ist .

Nu till något roligare .. Helgen !
Den har f a n t a s t i s k !
Började i fredags med tjejmiddag hos Linda . Det var en jävla massa dans ! Sjukt kul ! Efter det mötte jag upp Maria för "efterfest", även där var det jätte roligt , hemgång nån gång på efternatten.
I lördags mådde man som man förtjänade . As bra alltså ;)
Gick över till Ronja på kvällen o när emma kom blev det all in. Lite för mr för vissa kanske ..
Åkte till wonk o träffade vänner man inte sett på år och dar. As kul med massa dans men kanske mindre kul med allt drama som kom med det!
Helt sjukt vad gayklubbar kan framkalla . Det räcker och blir över för flera år och jag kan ärligt säga att det kommer dröja lääänge innan jag går dit igen.
När folk kan hålla reda på sig själva så man slipper bolla 185 olika draman samtidigt så skicka en inbjudan :p

Men summan av kardemumman .. Helgen var skit bra ! Haha :)

Nu är det två ynka dagar sen drar vi till paradiset !! Kan knappt fatta det .
Jag och min kärlek kommer ha det SÅ JÄVLA UNDERBART !!!!!!!!
Var avundsjuka.!! Med all rätta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback