En obekväm sanning

Det är vad som försiggått de senaste dagarna . En vän behöver stöd och stöd får hon. Har flyttat in där i princip tills jag åker till thailand men jag måste jonglera jobb, packning och familj i det hela också . Och nu kommer Tarek hem från London ett par dagar och honom måste jag hinna träffa . Sen är det tjejmiddag imorgon med jobbtejerna och utgång på lördag. Puuhh!! Är helt slut i huvet .
Men vad gör man inte för sina vänner , man ställer upp i vått och torrt ! Kärlek till henne <.3
Och kärlek till min älskling som knappt fått prata med mig senaste dagarna för jag har haft fullt upp! Hoppas bara på myyycket bättre och ljusare tider för min vän ! Ska göra allt JAG kan för att hjälpa, men det står tyvärr inte i min makt ! :(

Nu jobb ; 11-21 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback