Det här med lägenhet

Det är ju en mörk djungel.
Nu har jag smått börjat leta lägenhet till mig o målle . Förhoppningsvis sker det inom de närmsta månaderna.
Har ju inte råd att köpa en lägenhet så det får bli hyres. Men då kan man inte vara allt för kräsen för drömlägenheten är nog jävligt svår att hitta , och antagligen jävligt dyr i hyra . Men vi letar en 2a eller 3a.
En tvåa räcker egentligen men vi vill ha ett hobbyrum där jag kan måla mina tavlor o pyssla , och där målle kan sy kläder och dylikt .
Jag vill ha en lägenhet med balkong i solnedgångsläge (haha) , en lägenhet där solen aldrig lyser direkt IN i lägeneten men den ändå är ljus, tvättstuga i samma trappa, där det inte är 150 hushåll som ska dela på en tvättstuga, hiss om det är på 3e vån eller högre (så man slipper bära tunga möbler upp för massa trappor) , jag vill helst av allt ha ett halvkaklat fräscht badrum och drömmen hade varit ett rätt så stort kök så man får plats med en ö och väggarna i köket ska vara tegel. Och hyran ska vara Max 7000 kr . (med el o vatten inräknat)
Om någon råkar trilla in i en sån lägenhet så , give me a call !! Deal??
Är man svårflirtad eller vet man bara vad man vill ha ?
Snälla snälla , jag vill ha en sån lägenhet !

NU! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback