Övning

Okej jag vi göra en sak tillsammans nu ?
Du som läser detta , kan du tänka "Iza får en lägenhet innan oktober" - tre gånger ! TACK ! Positiv energi ut i universum !

Vilka dagar det varit . Hjärnan är geggig. Det har varit spontana möllanhäng efter jobbet som resulterat i spontana tjejfyllehäng hos mig , nästan, väldigt nästan resulterat i resor, tattueringar och köp av tattueringsmaskiner. Men bara nästan som tur var !
Gårdagen var fylld med underbara vänner , second hand shopping, bebismys, regnstövlar, tänd brasa, vin, grill, pasoa-drinkar, bombnedslag, hundmys och uppskattning från ens vänner . En vän/arbetskamrat skrev en låt till mig i juli som jag först nu fick höra ! Helt fantastiska vänner man har ! Live är gött ! Och det ska vara gött att leva ! Leva ! Leva !

Pirr i magen :)

Tack tack TACK ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback