Lite mer om gårdagen

Ganska stressigt fram till 4. Pysslade, städade och lagade mat . Sen kom mina änglar på kräftskiva och partey!
Vi sjöng snapsvisor, dansade och tjötade skit .
Sen drog vi som sagt till Stortorget och klimax !
Eftersom det pissade ner åkte vi hem till mig igen för att byta om och fixa om oss :)
Drog in till stan igen men missade Timbuktu helt haha . Där efter var det simpan som gällde . Sjukt skönt hak.
Och efter det blev det HOHH ! Tyvärr var det bara jag och hanne som stack dit av alla de ursprungliga men vi hade kanonkul. Gick loss !
Men folk är allt bra skumma ibland hahaha. Men många intressanta möten blev det .
När det stängde knallade vi hem till mig , filosoferade lite om livet och sen somnade vi :) underbart att ha hanne med igen ! Saknat <3

Idag var vi inte alls slitna , konstigt nog eftersom vi körde på hårt från kl 16.00.
Fick städat undan och diskat allt på nolltid :)
Nu är jag på jobbet . Idag lär londonresan planeras :)

Fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback