Fortsätt

Den positiva energin har verkligen hjälpt . Tack.
Fortsätt tänka och hålla tummarna är ni snälla.
Var och titta på lägenheten idag . Riktigt fin och fräsch ! Får reda på i helgen om jag får den ! Så jääävla Nice !!

Nu till lite tankar jag haft .
Satt på bussen och tänkte på mina vänner . Främst Pernilla. Det är en gammal arbetskamrat till mig som jag jobbade med när jag började på HP för 7 år sen. Hon slutade där för ca 4 år sedan och sen dess har vi träffats en gång , när hon var och hälsade på. Hon bor i Småland med sin man och deras barn sedan dess och vi har inte haft kontakt . Så skrev jag ju ut på face om någon hade lägenhet till mig . Så någon dag efter det mailade hon mig att hon kanske vet en.
Att hon , som jag inte haft kontakt med kom och tänka på mig när hon hörde att lägenheten hyrs ut , är fantastiskt. Goa
Människa !
Jag är så rörd över hur fina vänner jag har , allihopa!! Att man kan ha så underbara vänner är otroligt . Jag får hoppas att jag förtjänar er alla . Palle , Malle, Maria, Sara, Sandra, Linda... Listan kan bli as lång så jag slutar nu. Men jag älskar er alla och jag är så fruktansvärt tacksam för att få ha er !

TACK TACK TACK !!!

Nu är jag hemma hos mamma och hämtar lite saker jag behöver till imorgon . Ska bli så jävla kul imorgon jag bara längtar . Vad som händer är en hemlighet än så länge !! Men kul ska det bli.
Och redan ikväll blir det ännu roligare ! HOHH - all in ! Göra kaoooozzz!

Och har ännu en sak att vara tacksam för . Som jag ALDRIG i min vildaste fantasi kunde tro skulle ske . Säger bara 34 !


Kommentarer
Postat av: Palle

Aw sweetypie! Jag tänker på flera gånger i veckan att du hinner hitta en lägenhet innan tiden rinner ut. Det gör du!! <3

2012-08-30 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback