Gossip

Ligger i sängen o väntar på att ännu ett gossip girl avsnitt ska laddas ner . Jag e hooked. Snygga människor , fina kläder och sjuka intriger. Kan det bli bättre ? Nopp ! Är inne på säsong 5 nu, mot slutet .. Kollat ALLA avsnitt från början och iom att varje säsong har mellan 22-25 avsnitt så är det ganska många timmar som slösats bort !

Helgen är nu officiellt slut !
Ny vecka , nya tag, nya problem , nya lösningar och nya äventyr väntar .

För en jävla massa år sen var det en man som snart uppstod från de döda ! Förväntar mig inget sånt mirakel i år men jag hoppas att påsken förflyter smärtfritt (då det är dem högtiden på året jag tycker minst om)

Over n out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback