Lätt uttråkad

Bara suttit på bussen en timme men är rätt uttråkad redan . Läst igenom en hel skvallertidning, uppdaterat mig på Facebook och twitter o spelar wordfued men alla är så sega på WF så man blir galen :p haha
Lyssnar på spoti men fantasinivån är rätt låg just för ögonblicket så det blir till att lyssna igenom Adeles nya platta :)

Förresten glömde kolla idol-röst-resultaten igår o undrar om nån vet vem som gick vidare ?

Gillar blogg-appen starkt :)

Jag har redan börjar längta till jul (eller ja det började redan för en månad sen) sett alla julfin er jag har hemma o Peter jöbacks julskiva har spelats mer än en gång haha :p längtar till julafton. Fy fan vad mysigt det ska bliiii. Jag o min älskling ensamma. Baka, laga mat, öppna paket , tända ljus, mys , film o massa julmusik :):) målle gillar ju inte riktigt allt sånt trams men jag ska tvinga henne o hon ska lära sig älska det haha annars kommer hon bli galen på mig så lika bra att vänja sig :p
Kom på att jag måste köpa Grinchen på dvd för jag hade den på VHS haha old school . O nu e den också borta :p

Jag är den lyckligaste idag för jag har haft en toppen dag på jobb, ska träffa min kärlek o ha en dunder helg . OCH som lök på laxen ska jag få presenter av min älskling . Kan inte vara lyckligare . Ska få bästa Suki hudvårdsprodukterna av henne . Dom e så jävla bra , men bättre är målle <3

Förr hatade jag att få presenter , fy vad jobbigt det var . Men med en sån flickvän kan man inget annat än att älska det haha , man har inget val . :p nää men tack för allt älskling <3

Senaste två veckorna har jag nog köpt alla skvallerblaskor som finns . Bild, NU, cosmopolitan, hänt extra, bild igen(nya nrt) , glaze, ja jag vet inte ens vad alla heter haha så nu kan jag allt som alla kändisar o skvaller haha så om någon är intresserad av hjärndött-kändisskvaller är det bara att Hojta :)


Kommentarer
Postat av: Din älskling ;)

Det var din favorit linni som gick vidare och Molly! Men jag rösta ju på roshana

2011-09-30 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback