Back again

Nu när det finns en blogg.se-app kan man blogga lite oftare haha :p varit ett par döda månader här . Men det ska det nog bli ändring på . Om någon ens fortf följer bloggen . Funderar på att påbörja en ny , out with the old in with the new .

Just nu sitter jag på bussen till jobb.
Flytten till Gbg avbokades så Malmö är det som gäller . Fick jobb på Eniro. Heltid . Så det klippte jag till på .
Jag o min älskling är still madly in love . Hon har haft ett par hårda månader o förra veckan opererade hon hjärnan. Så jävla stark hon är . Jag är stolt o full av beundran . <3
Hösten är här o fy vad mysigt det är !!!! Varma halsdukar , fina skor o härliga jackor :):) jag gillar hösten !!

Återkommer lite senare för nu ska jag strax hoppa av o knalla upp till jobb :) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback