Nu du

Jag är för kass på att uppdatera tycker Jag. Ja vad har hänt sedan sist ?
I fredags var vi hos chefen på middag . I sista sekund bangade alla tjejerna i teamet så det blev ba jag o killarna o Susanne , chefen.
Vi lagade mat alla tillsammans , drack , åt , höll/lyssnade på tal o körde charader. Charaderna var as as as kul ! August i teamet skrev dom o hans fantasi är galen när det gäller sånt . Jag var först ut , o min var " du är en socialdemokrat som hatar röd färg". Sjukt svårt haha men jag var duktig på att gissa :)
Där var vi iaf ett tag o hade jättekul:) sen dog vi in till Malmö o stack till happy bar. Lite sunkigt ställe men Kul ändå :)

I lördags var jag bakis :( blä.. Men vid 6 mötte jag upp emma o vi drog till Natahlee från mitt jobb. Där satt vi o snacka massa skit o drack goda drinkar . Sen somnade emma o sahar. Jag o natta snackade en stund till tills emma vaknat , sen drog vi ut o festa lite .

I söndags mådde jag pyyyyttoooonnn!! Ush vad bakis jag var . :( kunde knappt andas så illa jag mådde . Men Tina o min moster kom , vi åt o sen stack vi o bowlade. Jag förlorade men det gjorde inte så mkt . Vi hade kul iaf , fast jag mådde så jävla illa haha.

Igår var en jobbig dag ! Inga kommentarer om dagen ! :(

Men idag är allt mkt bättre . Jobbet gick okej , efter jobb städade o rensade jag massa i mitt rum . Ut me allt skit :p

Imorgon kommer målle hit o ska va här några veckor :) ska bli underbart att få va med henne en längre tid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback