Mojitoflopp

Kvällen igår då ; MYCKET TREVLIG!! tjejerna kom o vi åt maten som blev aaas god :) jag blandade ju mojitos men dom smakade bara Ramlösa hahah så hällde i massa mer hallon o mynta o t.om hallonsoda för att dom skulle bli goda . Vi spelade "helt överrens" as ball spel :) vi satt här o snacka skit o dansade o flippade till typ , ja jag kollade egentligen inte på klockan, men gissar på 11. Sen drog vi till mascot där vi drack öl o cider . Och så anslöt sig Marias polare till oss o ab köpte ib champagne så imorse hade man huvudvärk . Där satt Vi tills dom stängde sen blev det hemgång för igen ville ut :( bara jag haha men så kan det bli. Idag har jag klippt mig granne, varit hos mina kusiner för min moster skulle ju ordna den där "hitta på nått kul"-grejen. Så vi hade tipsrunda, käkade smörgåstårta och pysslade massa massa . Jag Äldksr ju att pyssla . Så vi gjorde tavlor , målade krukor o massa små saker . Sen åkte vi 4 till bingo för att testa lyckan. Fan vilka spel man får när man inte vinner o alla andra tycks ropa bingo ! Sen åkte vi tillbaka hem till dom o jag klippte Tina . Nu är vi hemma o JAg måste säga att helgen har varit väldigt bra :) mkt familj, mkt vänner men tyvärr ingen flickvän :( men nästa helg är det vi två :):) Imorgon är det en ny arbetsvecka o min säljchef kommer tillbaka efter en tre veckors safari resa till Afrika . Ska bli intressant ! Och träning blir det imorgon med . Utanför regnar det som bara den men man får va glad för uppe i Norrland har dom för fan snö . SNÖ I OKTOBER ! galet !! Men nu har jag iaf köpt en vinterjacka så nu gör det mig inget :p Jag köpte palles fjällräven, prefekt skick o as snygg :) Ja god natt på er alla :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback