Höst

Söndag : imorse vaknade jag halv 8 o kunde inte somna om . Bara för att jag vakna så sent igår haha :p jag gick en morgon promenad med bozco i höstvädret. Resten av dagen låg vi o mös i sängen o kollade på "oskyldigt dömd" jag köpte boxarna till målle men fick lämna tillbaka säsong 2 för det var fel på den . Men vi har fastnat stenhårt för den serien , as bra :):)

Igårkväll när vi kom hem tog vi det lugnt o kollade på massa film o mös :)

Och nu sitter jag på bussen påväg hem :( tråkigt att ba hinna vara där två nätter , men bättre det än inget . Men nu dröjer det nästan 2 veckor tills jag ska upp igen :(:( men då är det dop :) världens sötaste Kevin ska döpas . Det är målles systers son . Gullunge. FAN kom precis på att jag kanske avslöjat presenten här i nått inlägg , men Sandra om du läser detta så får du INTE gå tillbaka o läsa fall du råkat missa det haha för då blir det inte lika kul. :p smart av mig haha :p

Sitter iaf här i en fullsatt buss o lyssnar på Winnerbäck, men just i denna stunden känns han lite melankolisk så jag njuter inte så mkt som jag brukar . Kanske beror på det disiga landskapet utanför fönstret .

Jag vill ha en systemkamera så jävla mkt . Man kanske ska investera i en snart för nu har jag ha velat ha en i flera år då borde det vara på tiden att jag köper en haha :)

Produkterna jag fick av målle är jag så jävla kär i haha . Varje morgon när jag tvättat mig längtar jag till kvällen så jag kan tvätta igen :p haha tack älskling <3

Det har verkligen blivit höst . Men jag tycker det är mysigt . Fina röda, orange o gula löv överallt :)


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Det är aldrig bara kameran som gör bilderna : ) Jag använder mig av en budgetvariant av systemkamera, canon eos 1000d. Sedan redigerar jag bilderna lite i photoshop : ) Ytterst lite dock : )

2011-10-02 @ 21:59:15
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback