Fredag

Igårkväll la jag mig tidigt för jag mådde inte så bra. Idag vaknade jag kl 6, gick upp o sen gick Jag o la mig igen . Mådde inte så bra ännu o kände att om alla andra på jobb kan va borta titt som tätt så kan Jag va borta en dag ! Så JG sov till 10. Vilket betyder att jag sovit i 12 timmar . Men ändå är jag trött . Galet . Fast jag vet att om man Dover för länge så blir man också trött .
Så nu har jag ätit frukost o lagt mig på soffan .

Det är strålande väder ute , kanske lite kallt , hörde att det var -2 imorse . Ush :( vill inte ha vinter än . För ba 2 veckor sen var det 21 grader ute . Ska nog gå ner till mamma i kolonin en vända . Hon har stått där nere i tre dagar o grävt o donat . Gör iordning den inför vintern .

Om några timmar åker jag upp till målle :) längtar !!!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback