:(

Fy fan vilken natt .. Inte för mig utan för min kärlek ! Hon fick stanna på sjukan . På neurologen. Där var fullsatt så hon fick inget rum . De la henne VID HISSEN ! fick ett sms av Jenna vid 5-6 att hon fått svar från ct:n. Och det ser inte bra ut . Hon är livrädd. Jag är livrädd. Va i helvete ska en människa behöva stå ut med? Jag blir så jävla förbannad ! Dom vill operera henne , men iom att hon är skriven i Gbg så kan dom inte . Så dom ringde upp o snackade med läkaren om att skicka upp henne med ambulansyransport, men det sa Gbg nej till. DOM ÄR HELT JÄVLA EFTER I HUVET !!! dom måste fan ge henne rätt vård !! Jävla idioter ! Inkompetenta satans helvetes idioter !!!
INGEN bra söndag !
Snart ska jag åka till henne men besökstiden är 10. Det är också stört . Hon är ensam där o i en "ny" stad o ska få va själv . !!

SNÄLLA SNÄLLA Gud ! Hjälp henne !!!!!! Hon klarar inte mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback