Cash is king

Igår efter jobb åkte jag o mamma först till graven o lämnade blommor o tände ljus till pappa, syrran, farmor och till mormor , morbror o kusin i minneslunden. I lördags var det 10 år sedan mormor gick bort och den 19e är det 11 år sen pappa gick bort .

Efter det åkte vi till mina kusiner , käka tårta o byggde legobilar. De ska vara för småbarn, dom ska kunna bygga ihop dom .. Men jag min mamma , Tina o min morbror blev GALNA för det gick inte alls så vi gav upp haha :p
Sen stack jag o Tina o tog en fika o snackade lite. 'minns inte sist vi fikade bara vi två . Mkt mkt längesen.

Idag var jag "on fire" på jobb. Jag sålde för 8000 och har där med säkrat tre dagars budget . Så jävla skönt att ligga på Rätt sida av linjen :)

Min älskling mår inte alls bra o jag e as orolig . Inte nog med vätske o blodfyllnad i bakhuvudet över ärret så har det blivit infekterat OCH blodförgiftat. Hon har fått en reaktion på antibiotikan så hon har fått massa klåda och kan inte andas . Kände inte igen hennes röst i telefonen :( och som lök på laxen har hon dragit på sig en dunderförkylning . Jag fattar inte hur sjukhusen kan va så jävla ansvarslösa att de skickar hem en patient som uppenbarligen behöver ordetlig vård :( jag e så jävla orolig o vara ber för att det ska bli bra NU !!!!! :(:(

Snart kommer palle hit o ska prata lite . Sen är det DESPERATE HOUSEWIFE :):):) fan vad jag har längtat haha . Jävla nörd :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback