Akuten

Kvällen har varit bra ! Vi drog till sara o Elliot . Sen tog vi taxi till el patio. Men där var fullt så vi fick leta vidare efter en restaurang . Vi hittade ett litet hak som skulle ha live band så vi gick in o beställde mat o vin. Sen började bandet spela.
Jag trodde jag viste vad jazz var . Men efter ikväll är det tydligt att jag ute viste :p det var hemskt . Alla spelade i otakt , det lät falskt o det lät bara som om alla improviserade hela spelningen . Ingen logik alls . Högt oljud. Så när vi ätit upp drog vi till big Bowl o körde en timmes spel. Jag vann andra rundan :) yey! Målle mådde dåligt under bowlingen så vi två bestämde oss för att dra till akuten o kolla upp det . Hon är nu inne o tar prover medan jag får sitta här ute o vänta snällt . Hoppas bara att det inte är något farligt o att hon inte läggs in .

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback