Styrketränat inatt ?

Jag vaknade upp med värk i nacken , "träningsverk" i armar , ben o rygg. Va fan gör jag på natten ? Det måste va min madrass som är kass ? Annars har jag ingen förklaring alls .

Redan satt på en tvättmaskin :) känner mig duktig men inte så mkt . Dom ringde från jobb imorse om jag ville jobba , men jag svarade inte . Ops! Fan va dum Jag är . Men Jag va as trött . Och uppenbarligen behövde jag sova för jag vaknade halv 12.

Läst lite bloggar nu på morgonen och läste kenzas blogg. Såg en kommentar som var HEEELT Wack !

Postat av: belle
kvinna, detta må vara det sexigaste jag sett dig. DAMN GIRL! Sexy fish osv. Mm. hetget. Vill mumsa på dig. Bodyn är sjuuukt snygg och dina rattarpattarmelonas ser pretty damn good ut. Skulle jag vara Alex hade jag nog inte kunnat stoppa mig själv från att försöka suga ut lite mjölk från dom alltså ;D Hehe.

ha den bra!

peace!
2011-11-19 @ 00:34:04
URL: http://*************

Hhahaha kul morgonläsning? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback