Städa städa städa

Igårkväll fick jag fnatt o rensade ut 2 skåp hemma . Kastade massa saker . Men mamma är en sån person som är sentimental över vissa saker så det var en del som jag inte fick slänga . Jag sa att jag skulle rensa garderoben idag men det förbjöd hon mig att göra för annars hade jag slängt hälften :p
Men jag har iaf redat ut våra badrumsskåp. Blev en halv kasse men saker jag slängt. Massa krämer o skit som jag inte använt upp o nu slängde jag det . Sen resande jag ut vår städskrubb. Även där en halv påse skit . Nu är det lite ordning o reda men fort massa kvar . Kanske ska ge mig på "medicin/trycka in allt möjligt-skåpet".
Mamma åker iväg torsdag-lördag så då kan jag rensa massa utan att hon märker. För jag lovar . Hälften av sakerna kommer hon inte ens veta är borta :) lite taskigt kanske men någon måtta får det vara.

Min älskling sover fortfarande, så jag ger mig på ett skåp till :)

<3 skönt med storstäd. Snart är det ju jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback