Nystart?

Jahopp!! Hur har min dag varit då ?
JO! den började såklart med att jag drog till jobb . O direkt efter lunch hade Jag sagt upp mig ! Det var det hela .
Nä.. Jag tog ett möte med chefen o sa att jag inte orkade mer , känns bara som jag drog ut på det hela genom att tänka " ba imorgon, eller ba en vecka till" . Jag trivdes inte med jobbet helt enkelt . Kollegorna där emot kommer jag sakna så sjukt mycket . känns som en liten familj , det har gått snabbt art komma varandra nära .
Men tunga steg gick jag ut ur byggnaden men det kändes rätt . Helt rätt .

Arbetslös? Oj då . Inte varit arbetslös mer än 2 dagar i mitt liv. Men det dröjer inte länge innan jag har nytt . Har redan snackat med chefen på mitt gamla goa jobb o jag får komma tillbaka :) ska faktiskt bli rutigt skönt ! Saknat de gamla faktiskt !

Så imorgon ringer jag min andra chef på hyllie o berättar lite hur det gått o hur jag vill jobba så får vi hoppas att tiderna rullar in :)
Men tills dess ska jag skämma bort min vackra flickvän. Hon ska minsan få frukost på sängen, lunch o middag . Kanske till o me kakor :)

Jag tänkte även ta mig tid att rensa upp här hemma. Imorgon ska vår garderob, "Walk in closet" rensas. Just nu kan man knappt ta ett steg in så fullt där är men det ska det bli ändring på . Ut me skiten :p

Ikväll har jag o mor varit på graven o tänt massa ljus . Till pappa, syrran, farmor, mormor, kusin, morbror, brasse (målles bästa vän) o några till . Det är så vackert i minneslunden. Alltid massa blommor o ett hav av tända ljus .

Ikväll blir det mys med tjejen, massa bra serier , tända ljus o te . Riktig höst . På med raggsockorna !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vackert.

2011-11-01 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback