Mys delux

Igår efter jobb snabbade jag mig hem o fixade mig för bion. Vi åkte till kronprinsen o mötte upp Vuk! Sen tog han med oss till Melvins. Ett mysigt café som jag aldrig varit på. Målle o Vuk körde på morotskaka för vul hade lovat målle att bjuda på stans godaste !
Jag e inget fan av morotskaka men smakade en bit och den va faktiskt god :)

Sen åkte vi in till stan och käkade & handlade lite julklappar o jag hittade en mysig mössa :) sen satte vi oss på Pronto ett tag för att fördriva tiden men vi höll på att somna så vi begav oss ut i kylan igen .

Bion va as bra ! Nya twilightfilmen :) vi satt högst upp i dom lyxiga stolarna som man ska fälla tillbaka o massa plats gör benen :) nice :)
Filmen va riktigt bra gjort ! Riktigt bra !
Och självklart grät jag när dom gifte sig hahah :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback