Lugnet efter stormen

Resten av dagen har jag inte varit ett vrak. Jag va rätt nikotinsugen men en snus då o då gick bra :p haha sexigt !

Jag har hämtat mina ursnygga vinterstövlar! O dom va skit snygga i brunt :)

Idag har vi varit o handlat lite julgrejer, dukar, glitter, ljus till granen och 2 "Kitt" att skänka bort till sisters international.
Jag har klippt min kusin och vi har kollat säsongsavslutningen av Grey's och body of proof .

Imorgon ska jag upp vid 7, har tid hos läkaren kl 8 för att kolla för reumatism. Håll tummarna för att jag inte har fått det !

Vid 13 tiden imorgon åker vi till Gbg :) inte varit där på länge nu känns det som . Ska bli härligt att åka dit några dagar .
Vi ska gå på julmarknad på Liseberg, fika med Sandra o Kevin. Julpynta o köpa julgran :) och denna helgen ska Jag få mysa massa massa med bozco !! Så jäkla härligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback