Klumpeduns

Igår gick jag hem från jobb. Varit väldigt illamående o yr i två dagar o igår kände jag att Jag inte orkade jobba så . Idag vaknade JG o skulle gå men mådde forf dålig så jag ringde o sjukade mig.
Det har gått ett virus med dlm symptomen på sjukhuset nu säger mamma. Men jag vilade länge o mådde bättre när jag vaknat . Så jag smsa min chef o skev att jag kommer imorgon. Hon svarade inte så jag skickade två till. Men sen säger mamma att hon är ledig idag. Så jag ringde till jobb, och som jag misstänkt.. Dom har satt in nån annan att jobba imorgon . Sjukt irriterande men jag får skylla mig själv när jag är så klumpig . Oh !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt och charmig när du är klumpig älskling <3 :)

2011-11-17 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback