Julkänslor

Jag vaknade av att min chef ringde. Jag får vick fr med måndag till sista november . As bra !! Och det är bara en helg :) kunde inte bli bättre ! :)

Efter det kunde Jag inte somna. Jag ligger nu i soffan o har kokat vaniljte o tänt massa ljus . Jag vill ha jul NU !! jag har slarvat bort nästan alla mina julfilmer o det gör mig så käka ledsen :( Grinchen, polar Expressen, love actualy. :( Jag vill se jul film nu. Men på tv går det så klart inga :( får beställa några filmer så jag är all set inför julen :)

Klockan ringde som vanligt kl 6.15 imorse . Jag stängde av den , vände mig om o gav målle en puss o skulle gå upp, när jag kom på att , jag har inget jobb att gå till.
Jag ska njuta av dessa lediga dagar fram till måndag !
Känns så bra att veta att man fått jobb så snabbt . inte en dag har jag då gått arbetslös denna gången heller :) för dessa dagarna fram till måndag anser jag mig ha semester :)

Målle ligger o sover . Hon mår inte så bra :( idag ska jag ta hand om henne . :) <3

Kärlek !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback