Julabstinens på riktigt

Ja idag har jag haft riiiiiktig julabstinens. Jag o målle promenerade bort till Coop för att jag skulle köpa julfilmer . Men ve o fasa, inte en julfilm så långt ögat kunde nå ! Jag blev så jävla ledsen o irriterad . Hur kan det vara ?
Jag gick för att "skälla" lite på Malle o då gick hon bak i lagret o rotade . Den enda julfin en hon hittade var "Alvin o gänget-jul" . Men vi fick med oss massa gott hem iaf .
Vi gick förbi Ica påvägen hem för jag hade glömt köpa fetaost. Och på Ica hittade jag massa kul :) det blev 2 choklad-julkalendrar till mig o målle . Och en tidning. Amelia Jul :) OCH i den fick man en julfilm :):):) gissa om jag blev glad !!

När vi kom hem Lagade jag mat . Idag lagade jag för första gången lax i mitt liv. Jag äter ju Inte det . Men jag lagade till målle :) det blev visst gott iaf :)
Sen bakade jag kanelbullar o hade Peter jöbacks julskiva på, på högsta volym :) tände ljus i hela lägenheten o kokade julglöggs te. Så att det dkulle dofta jul i lägenheten. Men det märks inte så mkt .
Snacka om att desperat försöka få till en mini-jul :p

Målle är världens bästa . Hon håller på att ladda ner 15 julfilmer till mig på datan :) ooh va detta blir bra ! :)

Underbar dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback