Jobb

Då ska jag jobba imorgon :) tillbaka till äldreboendet igen . Ska bli riktigt kul :)
Ett jobb som telesäljare passar inte mig alls . Inte tillräckligt givande .
Ska bli kul att träffa alla igen . Jag har saknat dom jätte mkt ! Så jäkla härliga människor :) man vet att man gör skillnad i någon annans liv varje dag . Iom att dom flesta inte klarar sig själva alls . Så imoron ska man upp kl 6 o promenixa till jobb :)

Har färgat palles hår o nu står min älskling o lagar mat åt oss . Idag blir det köttfärsås o spagetti. Hennes carbonara igår DÖDADE ! alltså den är så gudumlig så ni kan inte förstå :) mums ! Sen är hon ju utbildad kock också !

Hur ser er dag ut då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback