Idag har jag..

.. Jobbat sen 7 imorse . Dagen på jobb gick bra , lite griniga människor ba o några arbetskamrater är lite lata och utnyttjar en men men ! I do My thing !

Kom hem strax efter tre o nu väntar jag på Malle som jag ska klippa.
Har börjat plocka undan lite här hemma. Ska städa o julpynta :) imorgon hinner jag nog inte så mkt, har en dejt med palle på dagen. Ska gå i stan, kolla julklappar, fika o umgås lite :)
På kvällen kommer målle o så ska vi till Elliot o sara för lite vin, mat o idol :) ska bli nice :)

Det blir jobb i helgen , men imorgon är jag ledig . Niiicee :) jobba 6 dagar denna veckan men har FORTFARANDE inte fått några tider i december . Hoppas hoppas hoppas !

Skylltsöndag närmar sig :) mm mysigt !! Nu är det snart jul o det är kul att alla andra börjar komma i julstämning med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback